Lørdag den 21/04-2007 B-films Horror, tema aften!!

YEAH!! Så var det tid til Nexus Tema Aften og den gang var det jo virkeligt en personlig favorit der kom frem! B-films Horror :O)

Det er en forrygende genre og jeg havde heldigvis fået hjælp af Kim og Kenneth. Kenneth måtte dog melde afbud, da han liiige havde overset et svendegilde...
Men Kim var på pletten og sad og lagde sidste hånd på sit lækre splatter scenarie da jeg ankom.Mick og Peter fik ventetiden til at gå med et grusomt blodigt Cryx mod Cryx slag i Warmachine med masser af udøde.Vi fik kort, og meget passende, besøg af Ronny the Horror, som ikke vises så godt på film...... og Stefan Bloodchild, som havde arrangeret morgenhår og fik et narkoleptisk anfald "på" Appelon :O) De skulle til udklædningsfest i Hope, så de blev ikke så længe.

Kim fik derefter samlet tropperne og gik i gang med sit scenarie...
Der var campy stemning og splat for alle pengene. Her ses han f.eks. reducerer en unavngiven spiller til en blodig klat involde, med sit Psycotic-Mythos-Insanityslam-Exploding Brain-blik!!
Hvorefter han øjeblikkeligt skifter over til at spille en tudende, sikkert storbarmet, tøs. Dejligt! Jeg tror i hvert fald deltagerne blev underholdt :O)
I mellem tiden sad os der ikke var med og så Army of Darkness, som jo i den grad er i ånd med en aften som den her!
Vi sluttede af med at se den fantastiske "Feast", som er en af de mest underholdende film, jeg har set i mange år! (Jeg har vel set den 5-6 gange nu...).

God aften, næste tema aften bliver nok først i juni, da der jo er MiniCon i maj.

Kommentarer