Mandag den 28/08-2006

Ja der kommer nok til at være en del indslag fra mandagene i Nexus, da jeg jo selv har vagten der. Jeg har endelig i dag fået mit 1 GB Memory Stick Micro kort til min K800i så jeg langt om længe kan komme i gang med at tage nogle billeder, så det er fantastisk.

Da jeg kommer sidder Tube og Jonathan og stener om kap i sofaen, så det er som det skal være :O) Mikkel sidder og forbereder sig på noget hardcore D&D Powergaming til hans nyopstartede kampagne, hvor han vist godt kunne bruge en spiller eller to mere. Jens og Johnny ankommer og sætter op til deres 500pt Warmachine rangliste kamp, Cryx mod Menoth.

Well, uden mad og drikke og så videre... Jonathan laver god reklame for Taxa Pizzas hjemmelavede burgere, så der smutter vi op. Et stk superlækker burger senere og der er godt gang i Kasper Hansens Star Wars kampagne, med Cille, Tine og Tube. Daniel Thorn og Daniel Larsen er også kommet til og feder den sammen med Mikkel og Jonathan.


Jeg er selv lidt smadret, så jeg vælger ikke at smacktalke nogen per sms for selv at komme til at spille Warmachine og sætter mig istedet og følger med i Johnny og Jenses kamp.


Det er en super spændende kamp med Lich Lord Terminus på den ene side og gamle Severius på den anden. De kæmper bragt om controlpoints og det ser ud til at Johnny er på vej til en hurtigt sejr, da jeg kommer til at påpege at i det scenarie de spiller kan man ikke få point i første runde og det havde Johnny fået. Det køber Jens lidt tid, men han ender med at tabe både kampen mod tiden og mod Cryx, så Johnny beholder sin trejdeplads på ranglisten.


Og så vil jeg lige slutte af med at citere Cille i Star Wars, da de lige har connet sig til at flyve forbi en Interdicter Class Star Destroyer:

"So Long Suckers!"

Kommentarer