Tirsdag den 29/08-2006

AAAAAAAAAAAAAAAARGHHH Warmachine Superiority bogen er kommet sammen med de nye Epic Warcasters og No Quarter #8.


Det er det fede pis hvis man spiller Warmachine! Lækker lækker bog og Færge var venlig nok til at åbne Kælderen så de inkanerede nørder kunne få deres sager over midnat.

Det bliver super fedt at spille nogle flere 750pt kampe og jeg glæder mig HELT VILDT til at spille Epic Butcher og især 1000pt og så have 2 units elite cadre Doom Reavers på bordet. Giver brutalitet en hel ny mening. Og så skal jeg også have Epic Magnus på banen.

Der er desuden kommet terninger til Hordes fraktionerne, så jeg er en fattig fattig mand og det er ikke engang den første endnu :O) Well det var alt herfra, jeg skal desværre op på arbejde imorgen... Så:

"Play Like You Got a Pair!"

Kommentarer