Fredag den 01/09-2006

Endelig fredag... Efter en lang og hård uge på arbejde og en veloverstået Fritidsklubbernes Dag på torvet med teater og FANTASY FOOTBALL i silende regn, nåede jeg aldrig længere end til Færges Kælder. Jeg havde egentligt tænkt mig at tage hjem og slappe af, men efter at have siddet og hørt på Færgen hoste mærkelige lyde op, bestemte jeg mig for at tage et smut forbi klubben inden.

Der lå Meyer og læste, mens David, Dennis, Tine og Marco sad og ventede på at de skulle spille kampagne med Cille. Kenneth var der også og gik og lurede på at finde nogen at spille med. Jeg var efter lidt mad klar på noget Warmachine, så vi bestemte os for 350pt Khador mod Mercenaries. Vi fik stillet op og valgte bare at spille Caster Kill, Kenneths Vlad mod min Magnus the Traitor.

Kasper kom, fashionable late, sammen med Clara. Kasper gik ind for at råbe om kap med de andre om magic items og Clara satte sig for at tegne lidt. Jeg forsøgte løbende at få taget et billede af Cille og hendes spillere men de havde for høj Camera Dogde skill. Cille arbejder stærkt på sit nye Pop Image, så jeg har sat et billede ind af Britney Cille the Dungeon Master.

Kenneth og jeg havde en fed kamp og jeg smadrede faktisk ret hurtigt hans 2 ellers holdbare Heavy Jacks, selvom jeg havde nogle virkelig seriøst dårlige slag (1,1,1 og 1,1,3 og 1,1). Vlad stak af (eller lavede en taktisk retrete viste det sig...) Jeg rykke frem over bakken med alt hvad den kunne trække og undervurderede, i netop det øjeblik, fatalt Kenneths evner inden for Warmachine. Hvad jeg tænkte var en lille kalkuleret risiko, viste sig at blive døden for Magnus, da Vlad valsede ud af nærkamp, ignorede min ellers så snedige madding for ham og gik direkte op og tævede Magnus i stumper og stykker. Jeg kunne ikke andet end at rose Kenneth for hans gode spil og græde indvendigt, men så kan jeg lære det :O)

MUHAA HA HA HA

Kenneth "Vlad" Thomsen

Kommentarer