Fredag den 22/09-2006

Endelig fredag og jeg har for første gang i laaang tid, fået nogle fredage fri! Pludselig står man så der og skal vælge mellem et længe planlagt (og længe udskudt) oprydnings projekt og at spille en 1500 points Warmachine kamp mod Kasper aka Potte aka "Jeg smadrer fandme dine Khador". Hmm tough choice... eller...

Nå men kl. 15:00 har vi så lavet hære og stillet op :O) 2 x 1500pt fylder rimeligt godt på bordet og er en smule svært at overskue, men det er fedt! Jeg spillede selvfølgelig KHADOOOOR, og havde taget Epic Butcher (sikke en overraskelse), Vlad (Uhh endnu en overraskelse) og Karchev the Terrible (som rent faktisk var lidt en satsning). Kasper spillede Skorne, i form af Makeda og nye Hexeris, med hjælp fra Mercenaries dvs. Epic Magnus. Så der var mange Titaner, Cycloper og Warjacks på bordet! Jeg smed mine 12 Doomreavers helt i front og holdt Skorne hen i den første runde, hvorefter alle mine Reavers blev dræbt. Det var den chance jeg tog for at få Karchev til at "Tow'e" sine 3 Berserkers for fuld hammer fremad, flankeret af 2 Kodiaks. Da de først kom frem, blev det ret voldsomt og det lykkedes mig faktisk at smadre alle Kaspers 3 Casters i den samme runde. Karchev huggede Hexeris ned, en Berserker smadrede Makeda og sidst men ikke mindst SLAGTEDE Epic Butcher, Epic Magnus!! I bedste fairplayer stil, fik jeg straks Mia og Tines kæreste, Lars, til at hjælpe mig med at håne Kasper... ... hvilket udviklede sig da han cirka 1.000.000 gange i løbet af dagen sagde: "Må jeg se din samling Coyns?" (Star Wars race eller penge, pick one). Så det måtte jo stoppes :O)
Cille og hendes fredags kampagne, ankom selvfølgelig også og gik i gang med at spille D&D, efter de lige havde hentet lidt sodavand til baren (Maaarc vi vil købe usunde ting af vores barmand). David Sander var endnu engang overbevist om at i dag var dagen hans super overpowerede metagamer Minotaur, ville dø. (Drille drille).

Jeg kiggede ind, lige inden jeg tog hjem, og der var vist ingen dødsfald, til gængæld var Cille pludseligt villig til at poserer og var øjensynligt i sin egen verden...
... måske drømte hun om at danse hula hula eller mavedans, for et forundret publikum, i en mystisk grotte et sted?! Eller er det monstro hendes ungarske folkedanser gener?

"Det var ligesom dengang jeg var ung..." - Cille 17 år

Kommentarer