Lørdag den 09/09-2006

Aaah endelig weekend. Har været en travl uge, da jeg har arbejdet hårdt på et ambisiøst regelsæt til Saga Skoven, vores levende eventyr rollespil, på arbejde, men nu er den vist ved at være klar til test. Jeg havde dristet mig et smut ned i gågaden og endte selvfølgelig med at kører forbi Færges Kælder. Her spille Dennis "Redwood" mod Rasmus Færge i Warmachine. Lige inden Færge lukkede, bestemte Dennis, Peter, Daniel og jeg, os for at tage i Nexus og spille noget mere. Jeg smuttede lige hjem for at hente mine umalede figurer først.

Da jeg kom tilbage havde Peter "I AM that guy" og jeg fået samme idé: 1500pt Warmachine med mig på den ene side og de tre andre på den anden.

Så det skulle være:

Thue "The Butcher"

vs. "The World" (Dennis, Daniel & Peter)
1500pt ser sgu sygt ud når det er stillet op. Her et billede fra første runde, hvor mine Doom Reavers tonsede frem...
Daniel fumblede sit "jeg vil gerne spille Warmachine, men jeg skal huske ikke at starte på noget jeg ikke kan slutte..." skillcheck, for han blev pludseligt nød til at komme hjem at spise allerede da jeg kun havde flyttet 3 enheder i første runde. "Aarg" sagde vi andre, men heldigvis var David lige kommet. Han samlede, med hjælp fra Jesper, sine Champions og så blev Cryx lynhurtigt skiftet ud med Trollbloods og så spillede vi videre.
Det var en fed, men lidt ensidet kamp. Mine Khador med Epic Butcher, Vlad og Sorscha + 12 Doomreavers i spidsen, fik ret hurtigt overtaget og de andre fik ikke rigtigt et ben til jorden. Kampen endte med at jeg dræbte alle deres 3 casters i samme runde, selvom de stod 3 forskellige steder på bordet. MU HA HA HA HA.
DAMN!! Jeg var lige ved at glemme at jeg fik den nyeste del af A Game of Thrones brætspillet i dag!! Det bliver alt for fedt at få prøvet det. Det er et stand alone 3-4 spiller spil + at der er nye ting til det gode gamle :O) Det er intet mindre end et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet (og nogen af de bedste bøger jeg har læst, for den sags skyld) og hvis det nye holder stilen, så bliver det super fedt. Tak til Rasmus Færge for den venlige kredit, så jeg kunne få spillet med med det samme!
" Mmmh A Game of Thrones: A Storm of Swords"

Kommentarer