Mandag den 04/09-2006

En ny uge truer og jeg mødtes med Jonathan i Nexus, vi deles om mandagsvagten nu. Jonathan er en mester til at stene og var kommet i god tid for koble helt fra...

Jeg havde aftalt med Ronni at lære ham reglerne til Hordes og Warmachine. Efter vi lige havde lagt bunden med et par pitabrød, gik vi i gang med at lave 350pt hære. Ronni valgte at prøve at spille Circle Orboros og at jeg skulle spille Mercenaries. Så Baldur Stonecleaver og Magnus the Traitor røg på bordet.

Vi fik selskab af Jesper, Kasper, Peter, Appelon, Marc og Clara. Og så skal jeg ellers love for at der kom gang i noget "Finsk Råbekor Live" :O)
Kasper, Peter og Appe kastede sig over et 1000pt Warmachine/Hordes og fyrede den af med det. Her under ses Peter Powergamer som insistere på at han er "That Guy" og det er han fuldt ud tilfreds med.Som afslutning lukkede Jonathan verdens ondeste hørmer ud, så folk flygtede. Han blev efterfølgende sendt på recon i området og faldt død om.

Min og Ronnis kamp var mega fed og Baldur fik næsten krammet på Magnus, han overlevede med et liv i behold og så skød min Mule Baldur som ellers var stukket af og dræbte han på ét skud! Puha det var tæt på :O) Det bliver helt sikkert til en revance kamp.

"Hvis der er en halvskaldet mand på nogen af billederne, så er han eftersigende helt vild farlig!!"

Kommentarer