Mandag den 25/09-2006, Tillykke Cille :O)

Ja så er det mandag igen og jeg havde lidt tralvt inden jeg skulle i Nexus... Jeg skulle nemlig nå forbi Færges kælder og købe gave, og så hjem og pakke den ind, hente mad og SÅ i Nexus.

Gave tænker du måske, hvad rager det mig når jeg ikke får den?! Ikke desto mindre fik vi, i går, samlet ind fra over 20 medlemmer, så vi kunne give Cille en 18 års fødselsdagsgave. Det er da lidt imponerende med så kort varsel :O)

Well Johnny, Tine, Jonathan, Martin og jeg var i Nexus og jeg havde lokket Cille til at komme senere, under påskud af hun skulle komme og hente en cd hun skulle bruge til sin nye computer. Martin, den dejlige legedreng, mente at vi selvfølgelig ikke bare kunne nøjes med at overrække gaven, men lavede øjeblikket ligt en skattejagt!
Da Cille kom skrålede vi så forfærdeligt at hun var lige ved at gå igen... Men Martin stak hende en fødselsdags cola med en seddel i låget. Skattejagten startede og det skulle vise sig at Cille IKKE har været pirat i et tidligere liv! Martins snedige og nemme spor gik fuldstændig Cille forbi og hun ragede rundt og lignede et dovendyr på beroligende medicin... Det gik helt galt da hun skulle slå op i en Monster Manual på side 42... COME ON!! Hvilken nørd kan ikke finde ud af det! Nu må du sgu spænde jordbærhjælmen!!ENDELIG fandt hun pakken (i køleskabet) og skulle have markant handicap hjælp af Tine for at finde ud af, hvem gaven var fra. De bruger ikke at læse kort med tydelig bogstaver, der hvor Cille kommer fra... Men jeg tror gaven bragte glæde. Det var Warmachine (som pigen har forsøgt at få snøvlet sig til at spille i laaang tid). Nærmere bestemt guf til Cygnar: 1 Centurion Heavy Warjack + Arcane Tempest Gunmages + lille grimme Reinholdt. Så nu er det bare at få det samlet til næste mandag, hvor hun skal lærer reglerne.
Nå men nok om det. Der var andet end føs'dag på programmet. Johnny og jeg skulle langt om længe mødes til vores 750pt EPIC rangliste kamp. Det blev Thue "Epic Butcher" Eriksen vs. Johnny "Epic Stryker" Madsen.

Vi fik desuden besøg af en ny flink gut, ved navn Morten, som lige ville se hvad vi var for nogen (ved ikke om den forudgående skattejagt solgte intelligens niveauet særligt godt?!)Kampen gik lidt langsomt da vi begge snakkede og jokede og blev stærkt distraheret af Bimbo og Dullina (aka Cille og Clara) som gik fuldstændig i selvsving mens Cille samlede figurer...
Her ses Clara som havde fundet noget modellervoks og... Ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige...

Nå men kampen gik sådan at jeg startede og løb alt hvad jeg havde frem, med mine 2 Kodiaks i front. Mine Doomreavers løb rundt på den ene flanke. Da eButcher er lidt svær at styre, tog jeg chancen og løb Kodiaksene langt frem så de var oplagte charge mål for Johnnys mange, tunge og hårdtslående infanteri enheder.Johnny løb også frem ad og hans Trenchers kastede røgbomber OVER ALT! Som det kan ses herover blev begge mine Kodiaks knust af infanteri, efter at Johnny poppede eStrykers feat.MEN så klappede fælden, eButcher blev bulldozet frem af min Devastator og kom inden for charge range af eStrykers Bokur Bodyguard og så kunne han også nå eStryker med sin Homocidal Maniac evne. SMÅKAGE sagde det og Bokur og Stryker døde med 4 focus tilbage på Butcher og 2 rage tokens til en Doomreaver der også ville kunne have gået ned og slået et par gange på dem, hvis Butcher fejlede.

Jeg må dog sige at Johnnys hær virkede til at være rigtig god og det meget og hårdtslående inf er ikke at spøge med.
Det er Cille til gængæld (spøge med altså...) og det benytter Johnny sig så af her! Godnat og sov godt :O)

"Der koldt på toppen... Men det er Khador jo vandt til! MU HA HA HA!!" - Kommander Thue "The Butcher" Eriksen

Kommentarer