Søndag den 10/09-2006

Eftersom ungdomsskolen ikke er startet op endnu, så har jeg stadig fri om søndagen, så jeg havde aftalt med Jens at mødes med ham i Nexus kl. 16:00 og så tilrette vores Live i Laugesens Have Team Building projekt. Da jeg kom var der allerede en del i klubben. Kasper "Potte" havde kørt Star Wars om formiddagen og var nu ved at arrangerer en Warmachine kamp mod Kenneth og Marco.Jonathans D6 kampagne kørte på fuldt drøn, med Jesper, Martin, Mikkel og Cille.
Apropos Cille så har hun droppet sit halv-blondine look og farvet sit hår... hmm rødvinsfarvet? "NEJ DET ER KOBBERFARVET!!" Okay okay, hvis du siger det :O)Well vi var ikke kommet for at taunte Cille, men for at arbejde. Så vi snuppede det andet rollespilsrum og gik i sving. Vi fik tunet og tweaket roller, rettet småfejl og lavet et overskueligt flowchart for handlingen. Man kan ikke sige andet end at vi gør hvad vi kan for at have et proffessionelt produkt.Jenses kone Mia, var taget med og gået i gang med sine Cygnar figurer... alt imens Kasper, Marco og Kenneth (som her ses med lysende øjne fordi han bruger focus point) kæmpede bravt, og det endte med en sejr på victory points til Kasper.
"Jeg ER Tormentor Morghul!!" - Kasper inden vi gav ham hans medicin.
Ved halv syvtiden blev vores fredelige arbejde invaderet af Tobias "Tube"s aggressive spillere der slåssede om stolene og generelt virkede farlige, så Jens og jeg stak af. Pas på dem der spiller "Starcraft" som D6 rollespil!

Jeg var så ved at være lidt sent på den og skulle skynde mig hjem til min egen Star Wars kampagne, som vi lige kan slutte af med et billede af. Vi er nu efter over 12 års uafbrudt kampagnespil, nået til Thrawn tiden, så det skal nok blive spændende...
Jason Starfall Mecetti, Ben Stoker og Rye Orlon
(Jedien Enneaj M'Loh var rejst til Mos Københavnley)

Kommentarer