Søndag den 24/09-2006

Søndag er der ungdomsskole i Nexus om formiddagen, men i dag havde jeg ikke de store forhåbninger til fremmødet :O) Der var Eventyrets Port, Efterskolernes Dag og Ungarsk familiebesøg, så det betød at langt de fleste ville optaget af andre ting.

Men det gjorde så at Kenneth, Marc, Jens og jeg havde tiden til at spille et helt spil Age og Mythology The Boardgame. Jens og Kenneth havde ikke spillet det før, så de skulle lige havde den store regeltur, så Marc og David hentede kinamam i mens.
Tine, Lars, Kim og Tube kiggede også forbi. Nå men i AoM valgte vi at spille i hold, så Marc og Kenneth blev grækerne og Jens og jeg blev egypterne. (Hulk, snøft jeg vil spille Norse).

Da Marc nu var med regnede jeg med at det blev vildt og blodigt, for han angriber normalt alt og alle i sådan nogle spil. Det tog dog en drejning da hans normale held med terningerne fejlede mod Jens og han fik nogle tæsk.

Det hele endte med at Kenneth gik efter flest bygninger og jeg gik efter største hær og efter at saboterer Kenneth i at bygge et Wonder. Der var kamp til stregen og jeg vandt med kun ét enkelt victory point over Kenneth. Puha.

Derefter kom Jens og Mia, og Kenneth udfordrede Mia til en rangliste kamp i Warmachine.

Jeg selv tog hjem for at spille min Star Wars kampagne :O)

Kommentarer