Fredag den 20/10-2006

Fredag og weekend. Jeg cyklede igen i silende regnvejr på vej hjem fra arbejde og bestemte mig for at køre forbi klubben og spise min Sunset sandwich.

Jeg vidste at Jens og David skulle spille rangliste kamp, så det var jo også lidt spændende at se hvem der vandt...Da jeg kom var kampen allerede afgjort og David sad og så selvtilfreds ud. Så Jenses Harbringer havde fået tæsk af Grissel!... og ikke nok med det, David havde slået præcist så meget i skade at Harbringer to 17 i skade, hvilket er det hun har i hitpoints :O) Lucky blow!

Jeg vil også lige nævne at vi, i al hemmelighed, har arbejdet grundigt på at få vores nye forum på benene. Det er i sidste testfase og skulle meget gerne snart blive officielt åbnet. Det bliver fedt!!

Det sidste jeg lige skulle nå inden jeg tog til fødselsdag hos Rune Præst, var at pakke Advanced Civilization, så det hele er klar til vores store Adv Civ aka "Grumphy Old Men takes over the Civilized World" dag imorgen.

Kommentarer