Mandag den 09/10-2006

Mandag står ofte i Warmachines tegn og denne mandag er ingen undtagelse. Jeg havde en aftale om at lære Kim og Pia fra Asgaard Games reglerne og Morten havde udfordret Cille. Vi valgte at dele et bord for så ville det være lidt nemmere for mig at yde regelsupport til begge kampe. Cille smed sine Cygnar i fjæset af Mortens Menoth, og kampen bølgede en del frem og tilbage.
Cilles Long Gunners nakkede Eiryss næsten med det samme og hun kastede flittigt lyn på sin egen Centurion så de fløj videre og ramte de "stakkels" Menoth folk.
Tine var på sidelinien som cheerleader og endte med at være helt tændt på selv at komme til at spille. Så hun køber nok snart Legion of Everblight :O)
Cille brugte helt klart psykologisk krigsførsel ved at bruge sort snak OG tale i tunger, så der ikke vare andet at gøre end at nigge og smile og lade som ingenting. Morten lokkede hende til gengæld i en fælde og endte med at vinde på et hængende hår. (Cille valgte at slå snakeeyes og fumble et combined ranged attack på Kreoss som havde 2 livspoint tilbage...).
Kim havde glemt han skulle til møde, så han kom først noget senere (eller også turde han bare ikke risikere at Pia bankede ham?!), så Pia og jeg spillede 350pt. Det var Menoth mod Khador og det var hyggeligt. Vi tog det stille og roligt, for at få reglerne ordentligt gennemgået. Til sidst fik Vlad dog fat i gamle Severius og huggede ham ned (Så kan du fandme lærer at holde op med at være så god til at male Pia!! Jantelov jantelov jantelov!)

Nå ja og så fik jeg mit Khador Cavalry, som selvfølgelig er i 1000 dele og sikkert vil håne mig groft når jeg skal samle det. Glæder mig til at afprøve det.

Kommentarer