Mandag den 16/10-2006 - Kim "The Fleeing Bastard" og Martins Fugledans??

Thank god, weekenden er ovre :O) Så har jeg fået lidt distance til mit skrækkelige nederlag til Jønke i Advanced Civilization og weekendens øvrige strabadser.

Da jeg ankom til Nexus, var Jonathan der allerede og gik rundt og ryddede op. Jonathan er genial som vagthavende, han har bare styr på hvad der skal laves og gør det :O) (Godt hans mor ike læser det her!)

Nå men aftenen forløb sådan at Martin skulle køre sin kampagne og han var rigtigt i sit es. Han var bl.a. Mr. Stud, som det ses herover og var fuld af kærlighed og udtrykte det ved at dans hans "Fugledans"... (Onde tunger ville måske mene det nærmere var "Svanes Død", men det er jo ikke til at vide hvordan det så ud inde i Martins hoved).

Jesper og Mathias var også i godt humør og poserer her for fotografen...

Tine udfordrede Alexander i Hordes og det betød jo så at det var Legion mod Legion.Alexander var MEGA hidsig over at Tine slog: "USANDSYNLIGT HELDIGT!!" Ingen af os turde rigtigt at kommunikere med ham efter det :O)

Undtagen Tine selvfølgelig som hånede ham og grinede sin onde onde latter...

Morten kom også og sad med Armies of Immoren på min bærbar og grublede over hvad hans næste investeringer skulle være.Han mente ikke han havde råd, men efter at Meyer og jeg havde forklaret ham at han blev nød til at indse at han var metalfigurs junkie og alligevel ville ligge og ryste resten af ugen, hvis han ikke købte noget, så bukkede han under og bestilte noget :O)

Kim og Pia fra Asgaard Games kom. De har valgt at lave mandag til deres faste klubdag. De meldte sig øjeblikkeligt ind og tog deres første rangliste kamp mod hinanden. And OH MY GOD har de to interne grudges i sådanne spil :O)

De havde nogle rigtigt flotte "metalfarvede" figurer med som de til mindste detalje havde malet så de nøjagtigt lignede umalede figurer :O)

Kampen bølgede frem og tilbage mellem Goreshade the Bastard og The Harbringer. Spillet så ud til at forløbe i den rette agressive Warmachine ånd... men så skete det... Den super hardcore Goreshade the Bastard... løb væk??!

Der blev HELT stille i Nexus... Selv Martin kampagne stoppede op og tænkte instinktivt "Hmmm hvad skete der her?". Det var rent held at universet ikke imploderede!

Kim vandt dog og vandt sig derfor også tilnavnet "The Fleeing Bastard" og her kan han ses hurtigt og nervøst pakke sine figurer sammen, inden han stak af :O)Til sidst vil jeg lige viderebringe en viis og oprigtig opsang fra Tube, som har taget Moralens Whiteboard +3 of Powerwording i egne hænder og givet dig denne opsang: (Ja også dig! Ja dig lad være med at kigge væk!)

OKAY FOLK

Jeg synes at ordenen her i Nexus er rigtig crappy efterhånden og jeg synes sgu der skal strammes op!!! Det pisser mig af! Det er din klub! Hold orden! - MVH Tube & Co.

Kommentarer