Onsdag den 04/10-2006

Det var egentligt meningen at jeg i aften skulle have holdt Pink Panther aften sammen med nogle kollegaer i aften, men vi flyttede det og så havde jeg pludseligt aftenen fri. Så jeg aftalte over msn at spille med Morten lidt senere på aftenen.
Jeg kom i Nexus ved 20:30 tiden og der sad Jespers gruppe og spillede ude i fællesrummet. Der var godt gang i spillet og den stod på interne stridigheder om hvem der skulle sove hvor og højtråben og slåen i bordet.

Inde i spillerum 2, var Kasper igang med en af hans kampagner også.

DT (Daniel Thorn) og DL (Daniel Larsen) var der også. DL og jeg snakkede lidt om den Halo kampagne han havde tænkt sig at starte. Kanon initiativ og det lød til at han var ved at have godt styr på det. Systemet skulle være D6 (dejligt).Det vidste sig desuden at det i virkeligheden er DT der står bag alle DL's handlinger, da DL ikke kunne modbevise det. Her ses DT trække i trådene...

Det skulle desuden vise sig at Morten havde endte med at tage sig en morfar på sofaen og lige skulle prikkes med et telefon opkald :O) (det er okay, han er postbud så han står op klokken LO:RT). Han kom dog fluks styrtende og så ud som om han havde været der hele tiden. Det skulle være Morten "The Holy Bastard" Kirkegaards 350pt Menoth mod Thue "The Doom Reaver" Eriksens 350pt Khador.
Så den stod på Kreoss med Choir, Crusader, Revenger, Devout og Eyriss mod Vlad, Behemoth og Doom Reavers.
Det endte med at Vlad fik fat i Kreoss og lærte ham at sige "Holy Shit"! God kamp :O)

"Gå ud... Gå så ud... GÅ UUUUD... Det er MIG der sover her!" - Den store grumme ork
"NÆ! Skrid selv. Du har jo ingen argumenter for at sove her! Og du er alt for stor til sengene alligevel!" - Den lille elver.

Kommentarer

Thue Eriksen sagde…
Hæ hæ det er var noget af det de råbte og skreg i Jespers kampagne ;O)