Søndag den 15/10-2006 Tillykke Kim fra Onkel cThuelhu & Co :O)

Så er det søndag igen og denne gang vil jeg starte med at ønske Kim Yde Sørensen tillykke med de 18 år :O)

Vi er nogle stykker der er gået sammen om en lille gave, men da den er af ret obskøn karakter, kan den selvfølgelig ikke bare komme på din fødselsdag, men først når "The Stars are Right!".

Istedet kan du lige få et bette kort:
Jeg fangede Kim da han kom senere på dagen, men jeg synes lige han skal op i toppen her...
Se hvor ung og smuk fødselaren ser ud, efter at have drukket varm kakao slammer med familien :O) Jeg fandt desuden dette gamle billede af Kim og mesteren selv, Howard Philip Lovecraft...

Nå men lad mig starte ved begyndelsen. Søndag starter jo i Nexus med ungdomsskole og det betyder mange mennesker og masser af spil.Det betyder Kaspers altid populære Star Wars. (Han ses her manipulere med sine små minions!).Det betyder Warmachine og Peter "The Bastard" som smadre Daniel Larsen på rekordtid.

"Hold da kæft det gik hurtigt Peter?!" - Thue
"Jamen Potte sagde jeg skulle skynde mig at smadre ham, så de kunne spille Star Wars!" - Peter "The Bastard"
Her ses stakkels Daniel med tårer i sine små øjne... It's so cute... BUT IT'S WRONG!
Jeg tog mig sammen og gav mig til at samle det nye Cavalry... 12 dele per stk. 12!!! Og lanserne er umulige at samle uden at pinne dem. Så jeg havde brug for hjælp.
Nå men vi kastede os over at spille Descent, for det havde gode gamle David nemlig sagt han gerne ville kommeog køre for os. Vi kastede os ind i scenarie nr 8 og det gik over alt forventning.

Pludselig kom Mark Selmer ind af døren og han hentede, med assistance fra Jesper, nogle meget store kasser... Kasserne var fyldt med hans gamle Warhammer, som han venligt donnerede til Nexus!!

Tusind tak for det Mark, det er en fornem gestus :O)

Nå men tilbage til Descent... Vi YDMYGEDE Overlord David på det groveste. Vi var på ingen tidspunkter i problemer og mente på flere tidspunkter at det var farligere at gå op i byen i spillet end at være nede i den "farlige" demons dungeon :O)

De eneste to kills David fik, var på grund af interparty (ja ja okay, foranlediget af noget Dark Dominion fra David, but still!). MUHA HA HA HA In Your Face.

Clara aka "Lillepigen" var der selvfølgelig også og hun var rigtig sød og sjov i dag. For det første insisterede hun på at kede sig og fornøjede sig med at slå 100 terningslag og lave statistik over dem... Eller det vil sige det troede hun at hun gjorde, men hun gjorde det forkert... Vi blev enige om at der kun er en ting værre og mere kedeligt end sandsynlighedsregning og statistik... det er falsk sandsynlighedsregning og statestik :O)

Men det ville Lillepigen ikke høre på og surmulede lidt på sin egen lillepige agtige måde (drille drille).

Peter og Jonathan tog en pause og spillede lidt Battle for Middle Earth II. Efter endt Star Wars tog Kenneth og Kasper et slag Hordes vs. Warmachine.Der kom flere til efter ungdomsskolen. Tine kiggede ind med sine nye Legion figurer og Daniel Thorn kom med sit Warhammer. Hov jeg glemte helt at gode gamle Mads Moesgaard også var der, super hyggeligt!

Well Alexander havde tjent alt for mange penge og havde alt for lidt at bruge dem på, så han bestemte sig for at købe noget Hordes. Legion skulle det være og han ville starte med at købe så han havde til en 500pt hær. Han kunne ikke vente, så vi ringede til Asgaard Games og hørte om vi ikke lige kunne komme forbi og det måtte vi meget gerne.Så Alexander, Cille og jeg begav os mod Porsvænget og kom op på 3. sal og fandt den nye mystiske butik. Kim og Pia tog imod os og allerede i entréen viste vi, at vi var kommet det rigtige sted hen. Der hang blisterpakker på væggene!! Vi blev vist rundt og wow hvor har de meget på hylderne.Det meste af lejligheden bugner af figurer, spil og hobbyartikler. Dejligt nørdet :O) Alexander fik købt ind og Cille kunne selvfølgelig ikke dy sig for at fortælle om hendes skrækkelige "Lyserøde Brigade", hvilket fik Kim til at finde noget frem af gemmerne fra sin dystre fortid... Lyserøde Space Marines!! AAAARGH. Men for fanden, hvor kan de to male og lave terræn!

Åh jo og jeg fik den hjælp jeg havde haft brug for hele dagen og fik pinnet lanserne til mit Cavalry. Kim skulle selvfølgelig overdramatiserer det og borede sig i fingrende og bedøvede sig bagefter med dampe fra en lim han væltede. MEN det lykkedes og mine Iron Fang Uhlans er snart klar til at ride i kamp for Khador!

Kommentarer