Lørdag den 18/11-2006 Kenneth the Traitor & Den Dynamiske Patch Duo!

Fri-lørdag, hvad i alverden er det? Det sker sgu ikke for tit... Dejligt, jeg skyndte mig at høre om Kenneth ikke skulle gøre alvor at komme lidt igang med Warmachine. Han havde sagt han ville købe Mercs og spille Magnus the Traitor.

Han valgte dog lige at vente med at punge ud til han havde prøvet at spille lidt med ham. Så vi aftalte at han lånte min Magnus hær og så spille efter 16.
Jeg har lige malet hele min Gorten Grundback warpack + min anden Bokur, så jeg glædede mig til at få prøvet at spille med ham. Han er lidt speciel da han er dværg og Rhulic Warcaster, som det hedder og derfor kun kan bruge Rhulic Warjacks... Dem er der pt kun udkommet 2 forskellige af, men der kommer 2 mere.

Vi fik lavet hære og stillet op og så gennemgik vi reglerne. Kenneth havde spillet det een gang før, men har luret på spil nok til at han havde en ret god idé om hvad det handlede om.
På bordet ved siden af var Jens og Claus allerede i gang med at spille Infinity... Eller det vil sige, Claus var ved at bruge en Infinity på at stille sine figuerer op. Al deres højtekmologi gik lige i kameraet for alle de billeder jeg tog af dem var slørede. (Kan også være de 2 herreres indgående kendskab til Vampire reglerne og Obfuscate?!).Som tilskuere havde de "Den Dynamiske Patch Duo" bestående af Meyer og Patch David. De snakkede uafbrudt om deres bedrifter i det nye Medieval II: Total War. De var derfor rørende enige om at det manglede en bug og A.I. patch. Morten kiggede også lige ned.

Nå men tilbage til Warmachine: Tota War. Det var en god kamp, vi fik dog lidt af en Mexican Stand-off på midten da ingen af os rigtigt ville stille sig op som charge mål :O)Vi endte med at mødes på bakken i midten. Der kom der et tungt brawl mellem vores Jacks og Kenneth knuste den ene af mine små skyde jacks.

Ude på venstre flanke havde jeg et voldsomt bøvl med Croe's Cutthroats, da mine Hammerfall dværge bare var for langsomme til at fange dem... I højre side nedkæmpede Kenneths Eyriss og Gorman mine Herne & Jonne. Øv.På bakken fik jeg dog overtaget og smadret hans Jacks, selvom jeg godt nok slå rekord dårligt :O)Mod slutningen endte det med at min Eyriss, som havde overlevet med 1 sølle liv, chargede Kenneths Eyriss, , hvorefter jeg ikke ramte noget. Så der stod de nogle ture og fægtede mod hinandens høje DEF.
Til sidst fik min Bokur og mine Hammerfalls endelig fat i Croe, det stealthy svin (han havde skudt Gorten 2-3 gange i streg med Hiss, så han ikke kunne kaste spells) og så havde Kenneth ikke så meget tilbage at det var værd at spille videre på, så vi sagde tak for kampen.

Håber Kenneth kommer på banen med sin egen hær snart, det kunne være rigtigt cool!

Jeg synes forøvrigt at mine speedpaintede hære gør sig rigtig godt på de her billeder, det er da dejligt (klapper mig selv stolt på skulderen). Glad for at jeg er kommet igang med at male igen, da det ser SÅ meget bedre ud at ens hær bare er malet, også selvom det er simpelt. Jeg er jo spiller af hjerte og ikke maler...

Kommentarer