Mandag den 06/11-2006

Yes Sir mandag igen, jeg har set frem til at spille rangliste kamp mod David. Vi fulgtes ad derned og købte lidt mad hos Taxa Pizza på vejen.

Jeg havde meldt ud at jeg spille med min alternative hær jeg ville bruge på Slaget, for lige at prøve den af!Da vi kom, var der godt gang i den allerede, Jonathan var ved at få tæsk i skak af Alexander og der sad folk og ventede i sofaen og ventede på at komme igang med at spille rollespil.Meyer og Jens var igang ved malebordet, som Marc stødte til lidt senere for lige at få det sidste malet færdig på sit Warhammer inden Slaget.David og jeg fik spist og stillet op og slog et Steamroller scenarie. Jeg havde valgt Sorscha med 2 Kodiak og en ordentlig røvfuld Nyss Hunters. Det skulle være en hurtig "objective taker"
hær, men jeg havde kun testet den een gang før...

Morten var kommet og han og Alexander gik i gang med at spille også.Cille tullede det meste af aftenen rundt og så lidt på, mens hun tegnede på livet løs. Det er dog MEGET forbudt at tage billeder af det hun tegner, selvom det er pænt ;O) Man har vel lov at være lidt hys.Martins gruppe var kommet godt igang med at spille og var i højt humør.Tilbage til kampen som for mit vedkomne gik rigtigt godt og David var klar til at ønske mig tillykke med sejren allerede efter runde 2, så hurtigt kontrollerede jeg battlefielden. Vi spillede dog færdig for lige at få det sidste med!
Efterfølgende sad vi og snakkede lidt og Marc gik igang med at bære flasker ud... Pludseligt lyder der et MEGA rabalder inde fra depotrummet! Jeg skynder mig ind og kigge, i håb om at få et billede af Marc begravet i flasker og kasser han havde væltet... Men ak så heldig er jeg ikke, kun døds-dukkelise fra halloween ligger begravet :O)

Kommentarer