Mandag den 30/10-2006 Store spilledag!

Mandag, min faste vagt og dedikerede Nexus dag. Jeg elsker at komme om mandagen for der er altid godt besøgt. Det betyder en masse spillen og hyggesnakken, så det er aldrig kedeligt.

Da jeg ankom, sad Martins bande i sofaen og hygge sig, inden de skulle igang med at spille rollespil.

David og Johnny skulle spille en rangliste kamp i Warmachine/Hordes og gik straks igang med at stille op til "Killing Fields" scenariet.David har rigtigt fået blod på tanden efter at han har haft en god winning streak de sidste kampe han har spillet. Han var da lidt nervøs for Johnny havde valgt at spille Darius aka "Toiletmanden". Min plan var at spille A Game of Thrones: A Storm of Swords, det nyeste skud i serien af det geniale strategispil. Jeg troede at jeg havde aftalt med Brian og Niko at vi skulle spille i aften, men det havde jeg åbenbart ikke lige 100% alligevel. Vi var ihvertfald gået lidt forbi hinanden. F.eks. havde jeg skrevet til Niko tidligere på dagen om han skulle være med til at spille "i aften" og det kan jo nemt misforstås :O) Han spurgte i hvert fald om det var i aften, i aften?! (Funny stuff!) Well det gjorde nu ikke så meget, for vi kunne bare spille onsdag. I stedet var Bonny kommet på besøg og han var lidt på jagt efter en hobby at skifte over til istedet for at sidde og spille World of Warcraft hele sin fritid. Så han gik lidt og lurede på Hordes. Så jeg valgte at låne ham mit Circle Orboros og så lære ham reglerne. Tine, Alexander, Teitur og Cille var imidlertid gået i gang med et 4 mands spil, hvor de spillede hold: Legion (Tine & Alexander) mod Cygnar/Khador (Cille & Teitur). Morten og Meyer var der også og satte sig til at male og ordne figurer ved malebordet. Jens var der også og hans oprindelige plan var at lokke nogen til at spille hans nye tabletop dille "Infinity", men han havde ikke haft tid til at samle alle de figurer han skulle bruge, så det måtte vente...

Istedet kastede han sig over at rette et par ting på vores forum. Bl.a. at ligge vores Forum Kodex ind i starten når man opretter en bruger, så vi er fri for hele tiden at ændre folks navne. Det voldte lidt problemer for ham, men på et tidspunkt sprang han op og råbte triumferende: "JEG ER EN GUD, GOD DAMN JEG ER EN GUD!!", hvorefter han satte sig skuffet ned og surmulede fordi han åbenbart ikke havde lavet så store mirakler som først antaget :O) (Hybris anyone?)

Det lykkedes dog han til sidst at lave det vi gerne ville have! Godt gået Jens! Kim og Pia dukkede også op og skulle have sig en rangliste dyst. Kim var kæbhøj da han havde vundet nogle kampe over Pia derhjemme (historien meldte ikke noget om, om det var i Warmachine eller om hvorvidt det var at han ikke længere skulle ligge i entréen så det ikke trak ind?).

For lige at opsummere: Johnny fik høvl ad David, som nu ligger nummer 2 på ranglisten!!

Pia "The Godess of Menoth" tævede Kim "The Fleeing Bastard".
Cille og Teitur vandt over Tine og Alexander :O)
OG Bonny og jeg havde en rigtig rigtig tæt kamp, hvor han smadrede BEGGE mine Devastators og til sidst var der kun The Butcher og Baldur på bordet. Baldur charger Butcher, som står tilbage med 4 liv (Bonny missede sit første slag, pyyhh) og så flækkede Butcher Baldur som et stykke tørt brænde!

Så var tiden kommet for at lukke og slukke... Troede jeg, men så kom jeg i tanke om at det var min tur til at gøre toilettet rent, så det måtte jo lige ordnes inden jeg smuttede :O)

Peace out!

Kommentarer