Onsdag den 01/11-2006 A Storm of Swords

Onsdag er jeg ikke så tit i Nexus, men min hunger efter at spille A Game of Thrones: A Storm of Swords havde fået mig ud i kulden og ned i klubben.

Da jeg kom kl 19, var der gang i sofa snak og et spil Battle Cattle omkring det nye bord, som er parkeret i opholdsrummet lidt endnu.Brian og jeg smuttede på Taxa Pizza efter spaghetti og pizza, og jeg gik derefter igang med at forklare Morten grundreglerne og derefter de nye regler. Det tager altid lige et stykke tid :O)
I rollespilsrummene, var der fuld gang i Kaspers Star Wars i det ene rum...
... og Færges D&D Forgotten Realms i det andet. Efter at de havde brugt et kvarter på at spille sidst og 3 timer på at sidde og hyggesnakke, havde Rasmus Færge valgt at kickstarte dagens session, så der kom lidt gang i den :O) Det lykkedes vist meget godt.
Vores spil A Storm of Swords, gik lidt langsomt da de nye ting der er kommet med giver en hel ny dybde man ikke troede muligt. Så med tungen lige i munden og sværdet i hånden, prøvede vi os frem på det nye bræt og med de nye regler for ledere, allies, taktik kort osv.
Det er helt fantastisk at denne serie af spil bare kan blive ved med at udvikle sig og tilføje ting der bare gør det hele sjovere og bedre. Jeg er imponeret og glæder mig til at spille det igen og også prøve de nye ting sammen med det gamle bræt!!
Nå men vi nåede kun 5 ud af de 10 runder spillet normalt er og Cyborg Niko endte med at vinde??! Bastard, han tog Winterfell fra mig :O(

Glæder mig helt vildt til at spille det igen!

Kommentarer