Søndag den 19/11-2006 People everywhere :O)

Well, well, well... Så gik der lige over 3 uger, hvor jeg ikke fik opdateret noget pga af alle de andre ting jeg render rundt og laver. Jeg vil da også lige hilse at sige at folk der tror at fraser i stil med: "Nåååå din blog bliver ikke rigtigt opdateret mere, det var nok kun sjovt i starten!" (sagt med en dejlig nedladende attitude, som har kraftige undertoner af at det kunne man da have sagt sig selv.), hjælper roligt kan tro om igen. De fleste der siger sådan er for det meste folk der aldrig kunne finde på at gøre noget lignende selv og derfor finder en sval glæde i at det kunne tyde på at gå galt for andre.

Til gengæld er der andre der giver udtryk for at de savner bloggen og som jævnligt kigger forbi i håb om en sjov historie eller lidt billeder der kan holde fingeren på pulsen!

Det er dem der giver energien til at finde de timer, det faktisk tager at lave og vedligeholde en blog som den her, på det niveau den har. Enjoy :O)

På ungdomsskoleholdet er der kommet en dejlig tradition for at Nikolaj, Michael og jeg finder det gode gamle Space Hulk frem og tager en bane. Nikolaj har desværre tævet os med sine fæle genestealers de sidste to gange, men vi skal nok få ham!
Ud over rollespilskampagnerne, som kører fast, kastede en flok sig over at spille Age of Mythology brætspillet.
Efter vores Space Hulk, blev vi enige om at det skulle være figursamlings og male dag, så det gik vi i gang med. Mick lavede lidt terræn...... og jeg gik i gang med at samle alle mine Hybrid/Confrontation figurer. De er rigtigt fede. Jeg har Dirz og Griffins.Teitur havde udfordret Johnny, som derfor var kommet og de havde en spændende kamp.Ved frokosttid kom alle rollespillerne ud af de mørke huler og rumskibe, for at spise sammen i fællesrummet. Her er det DL (Daniel Larsen) som manipulerer luftrummet inden i Kaspers hovede ;O)Senere kiggede Morten og Meyer ned. Meyer havde lovet at lærer Morten reglerne til Warhammer Fantasy. Det gik vist fint nok.Age of Mythology fortsatte længe og begge Færgerne var med.Efter ungdomsskolen var ovre, tog Kasper "The Master Tormentor" en ranglistekamp mod Jens "The Holy Bastard". Det vil sige Skorne mod Menoth.
Stik mod Jenses princip, vandt han over Kasper og ses her posere for fotografen. Jeg havde selv aftalt med Johnny at vi skulle prøve at spille Confrontation, men han blev pludseligt nød til at løbe, da hans datter havde høj feber... Så jeg spillede med Meyer istedet. Johnny vente dog tilbage noget tid efter og assisterede med reglerne.
Mine Dirz fik et lav tæv af Meyers Wolfen i vores meget lille startspil. Det virker som et noget anderledes spil, med et par sjove ideer. Skal lige prøves lidt mere inden jeg vil fælde nogen dom over det.

Kommentarer