Fredag den 01/12-2006 Juleklip ala Nexus

Aaaah Jule Cthulhu, kravle orker, pingvinmænd med bazookaer og andre mærkværdigheder... Det er nu på en dejlig sindrig måde forbundet med jul og julestemning for mig og med sikkerhed også mange andre i Nexus.

Traditionen tro hører vi nørdet julemusik (denne gang A Very Scary Solstice), klipper, klistrer og hænger op...... alt imens vi får æbleskiver og kakao. Her er det glade Kasper med Makeda og et krus :O)

Dagen i dag er dog også speciel af andre årsager. Mit skøre påfund med en Toon dukketeater julekalender blev startet af Færge og det var mega hyl! Skørt? JA! Kaotisk? JA! Sjovt? ÅH JA!

Jeg var dog selv så opslugt af at spille "Sø Ulk" med min papegøje "Finn Ole", reinkarnationen af oraklet fra Delphi, at jeg helt glemte at tage billeder :O)

Kommentarer