Fredag den 16/12-2006 Rolig fredag lige indtil...

Aaah jeg havde min sidste frifredag i dag, inden jeg mister dem igen på min nye timeplan... Jeg tog derfor ind og så Eragon til 16 forestillingen, så min udmattede økonomi kunne spare et par kroner. Jeg er ved at læse Eragon bogen, som er ganske udemærket. Jeg tror måske det er en fordel at se filmen inden man læser bogen, da den er langt mere uddybende (sådan er det jo næsten altid). Men filmen er godt lavet og hvis du ikke kender til historien, så tag noget fra Ringenes Herre og Star Wars, tilføj drager og ryst posen, så er du der :O) En af de fede ting ved filmen er at der bliver kastet en del magi og det er fedt for det ser man ikke så tit! Men den skriger lidt på en forlænget udgave synes jeg...

Nå men efterfølgende var min plan at tage i Nexus og hænge knagerækker op. Jeg havde lånt en borehammer fra arbejde, men glemt at tage den med hjem i går... Så jeg havde fået en kollega til at tage den med hjem, troede jeg, men han glemte den også :O) Damn, den maskine vil bare ikke i Nexus. Nå men jeg tog derned alligevel. Der sad Meyer mutters alene og malede. Der gik lidt tid, så kom Tine kort forbi med sin finne, Kalle, og viste ham rundt.

Lidt efter de var gået kom Michael og så var vi da tre...
De gik igang med at male og lave terræn, jeg kunne ikke rigtigt tage mig sammen til at male... Så jeg skilte låsene ad på alle tre døre, for at finde ud af om jeg kunne finde ud af at skifte cylindrerne selv. Det gik fint, så nu skal de bare bestilles.
Michael malede på ungdomsskolens Slayer og resultatet...... endte med at se sådan her ud.
Jeg fik taget mig sammen og gik i gang med at male min sidste Warpwolf færdig, så nu skal jeg nok i gang med mine Tharn Ravagers.

Alt i alt en dejlig stille og rolig aften... Men så... Så kom Ronny Drengen og pludseligt spawnede Kim, Tube, Jesper, Jonathan og noget af deres crew!

De åd noget junkfood og pluggede derefter øjeblikket Guitar Hero til, skruede op og gik amok!
Tube ER Guitar Hero!! Han kunne simpelthen spille på expert med ryggen til skærmen, stort set uden fejl. Det er sgu da for sygt!!Så det råbte vi allesammen efter vi havde samlet vores kæber op fra gulvet! "DET ER SGU DA FOR SYGT!!"Kim "The Showman", spillede til at starte med på easy, indtil jeg tauntede ham så hårdt at han gik på medium ("det er kun folk uden arme der spiller på easy!" og "at spille på easy er kun marginalt sjovere end at se spillet spille selv!") Det gik fint fint for ham og her ses han med sit bag-ryggen-hell-yeah show.

Nå men da klokken blev tolv, gik det så galt... De ville til at lege med Sing Star... AAAAARGGH det er det der kommer ud af at se for meget Manga!! Så vil man gerne være en lille japaner der synger karaoke :O)Så Tube, her med sit obligatoriske "I'm The Crapmaster of Craptaster" look, skulle battle mod Kim "The Chunkyass Showman".Min hjerne krøllede sig sammen og lå og pev i et hjørne af mit kranie, da Kim med stor entusiasme udførte Ricky Martins, "Livin' La Vida Loca".
Ronny Drengen og jeg skreg: "AAAARH DER, KAN IKKE KLARE MER'", og skyndte os ud :O)

Nexus, du skal ikke være skør for at være der, men det hjælper... Og er du det ikke skal du nok blive det! God Weekend.

Kommentarer