Mandag den 04/12-2006

Warmachine mandag er et faktum, der sker altid noget dernede på Jonathans og min vagt. Det er dejligt, om det så er spil eller malen, det er begge dele fint med mig. Begge dele er hyggeligt og at der er folk trækker jo ofte flere til. Her er det Pia og Meyer der er i gang ved malebordet.
Og selv Mia er kommet godt i gang med at male sine Cygnar. Fedt bliv ved med det!
Kim "The Fleeing Bastard" skulle spille mod Cille, som her eftertænksomt måler og overvejer. Kims taktik er klar han går lidt frem og flygter så tilbage ;O)
I rollespilsrummet er Martins kampagne godt i gang. Dejligt med noget liv! Jens og Teitur har også kniven på hinandens struber, så der er blodige kampe overalt.

Jeg selv brugte lidt tid på at male og går stadig helt i stå når jeg skal male infanteri... Jeg har Hammerfall Highshields, som glor olmt på mig fra min figurtaske! Bastards!!
Afslutningsvis vil jeg lige vise et par billeder mere af vores opbygning, for jeg synes sgu det er blevet rigtig rigtig godt. Herover kiosken...
... og det fantastiske Nexus hyggehjørne :O)

Kommentarer