Tirsdag d. 21/11-2006

Normalt er jeg jo ikke i Nexus om tirsdagen, da jeg plejer at holde hyggelige læse aftener med Jeanne. Men eftersom hun var stukket af til Djævleøen, tog jeg i Nexus for at teste nogle Warmachine scenarier jeg havde brygget på...

Der var endnu engang mange mennesker i Nexus, og der var indtil flere rangliste kampe. Kim og Færge skulle spille. Så Kim smed Lich Lord Terminus på bordet mod Færges Menoth.Pia skulle spille mod Alexander og det betød som vanligt The Harbinger mod Vayl. Nice.På rollespilsfronten var det "The Dodging Campaign", for de var ikke meget for at blive fotograferet ;O)Nå men for at vende tilbage til Meyers og min playtest af Higher Ground scenariet, så vil jeg lige kommenterer det kort her. Jeg spillede min Sorscha AD hær fra Slaget mod Meyers Khador med Vlad, en Devastor og en Spriggan + Manhunter + Widow Makers + Eiryss + Bokur.Jeg gjorde hvad jeg kunne for at charge aggressivt og forsøge at bringe kampen til Meyer og jeg opholdt ham da også, bare ikke nok. Min Kodiak kæmpede bravt og lavede 2 twohanded throws og tyrede 2 jacks ned fra bakken, men på det tidspunkt vendte kampen og Sorscha var blevet nød til selv at gå på bakken, for ellers kunne jeg jo ikke få nogen point. Så poppede hun featet og fik 2 gratis point, men efterfølgende vågnede Vlad og Bokur og dræbte alle Nyss der blokerede vejen og så gik Vlad op og dræbte Sorscha. Så havde jeg kun soloer og inf og kunne derfor ikke få flere point.

Der er uden tvivl en af de mest spændende og nervepirrende kampe jeg har spillet længe! Vi endte med at have 3 point hver og så vandt Meyer på VP. Meget meget tæt. Vores oplevelse var at King of the Hill virkeligt var blevet åbnet op her...

Kommentarer