Lørdag den 23/12-2006 Resurrection of Thue the Keymaster!

Bah... Jeg hader at være syg! Så derfor var jeg selvfølgelig så heldig at få "Roskildesyge" som er defineret ved masser af opkast og diaré + feber og helst samtidigt! Så det gik jeg helt ned med flaget med... 3 dage i febertåger senere og jeg kunne igen våge mig i Nexus.

Well, mens jeg lå der og havde det dårligt og ondt af mig selv, så kom posten ravende flere gange med pakker der havde været æoner af tid undervejs til mig. I den ene var en finurlig tentakel, nogle sanghæfter og nogle cd'er :O)Det var min "A Very Scary Solstice" og "An Even Scarier Solstice" julepakke. For jer der ikke aner hvad det er og mener jeg stadig taler i febervilelse, så kan jeg fortælle at det er nogle FANTASTISK morsomme Cthulhu parodier på alle de kendte julesange og salmer. Der er helt vildt gennemført lavet og hyle skægt. Forestil dig glæde mennesker det synger hyggelige sange, men at teksterne handler om monstre, død og ødelæggelse.
Lyder det sygt?! Måske men derfor er der også et mærke på cd'en, hvor der står "Sanity Loss Advisory - Mythos Content :O)
Desuden har jeg endelig endelig endelig fået min sending fra Chaosium med 3 special udgivelser til Call of Cthulhu. Det drejer sig om klassikerne "Mask of Nyarlahotep" og "Beyond the Mountains of Madness" + en helt ny bog der hedder "Malleus Monstrum" som er en tyk bog om monstre, guder og masser af andet kryp. Alle tre i superlækre limited hardcover udgaver.

Nå men jeg tog altså i Nexus den 23. for den sidste pakke posten kom med, var en lille tung kasse med vores nye låse og nøgler. Så den havde jeg bestemt mig for skulle sættes i inden jul. Da jeg kom var der gang i et spil af Twilight Imperium med den nye udvidelse: Shattered Empire.Jeg gik i gang med låsene... Yderdørerne gik som en leg og virkede med det samme, men bardøren var et lidt større projekt da de benhårde stålskruer der var med, skulle klippes til og jeg havde kun en knivtang at gøre det med. Damn jeg fik ondt i hænderne og svedte tran.

Min trøst var dog at store stærke Martin ikke engang kunne klippe én eneste skrue over da jeg spurgte ham om hjælp ;O)
Tine var der også og sad og malede på sin Carnivean og jeg må sige at det gik ret godt. Hun er rimeligt hård til at male præcist med sikker hånd. Jens og Mia var der også og skulle forberede Mia til vores klubmesterskab i Warmachine/Hordes. De spillede Higher Ground for lige at prøve de nye scenarier af.
Mia havde en farisær med sine Cygnar. Det er ifølge en anonym persons udsagn: "En Cygcryxian". Sådan kan det gå når ens hjerne kortslutter ;O)
Jeg kørte udmattet hjem efter mit arbejde... Damn jeg havder at være syg...

Kommentarer