Søndag den 14/01-2007 BattleLore og Bestyrelsesmøde

Søndag, søndag, søndag... Der er noget med at det burde være hviledag, men i Nexus er det en af de absolut travleste dage :O)

Det starter, som de fleste er bekendt med, med mit ungdomsskolehold i Alternative Spil og fortsætter langt hen aftenen. Så der er gang i alt fra figurmaling og brætspil, til rollespil og hyggesnak.
Mick er i fuld gang med at male den nye Brute Thrall figur til Cryx, og den er ved at være virkelig flot! Godt arbejde Mick.Kasper-Clara symbiosen var i gang med at spille Warmachine, for det meste af Kaspers Star Wars hold var på ferie eller i hvert fald fraværende.Kims Suikoden kampagne kørte til gengæld på fulde hammer og er lidt af et tilløbsstykke.Mick og Teitur tog sig en ranglistekamp, som endte med at Irusk kom ned med nakken mod Micks nye Witch Coven hær, som ikke har lavet andet end at vinde de 4 gange han har spillet med den indtil nu!!Mens de spillede læste jeg de advancerede regler til BattleLore og efter deres kamp tog vi så hul på at prøve dem. De giver et endnu bredere aspekt til spillet og virker som en rigtig god tilføjelse. Der kommer nogle helte med i et Warcouncil, som aktivere nogle specielle Lore kort, med en masse fede effekter! Vi spillede kun med Troldmanden, men der er desuden en kriger, en rogue og en præst med hvert deres sæt Lore kort (Hø hø, lårkort [trommeslag]).Daniel aka DL var også på med Warmachine, det spil hamrer bare derud af :O)
Senere ankom der en del andre, der instinktivt indtog stenerpladserne i sofaen og ventede på at de skulle i gang med deres kampagner, når ungdomsskolen var slut.
Det skal forøvrigt slutteligt nævnes at Teitur som den første (jeg ved af) havde The Old Witch på bordet. Jeg har haft hende i lang tid, men aldrig spillet med hende endnu. Det er under alle omstændiger en spændende warcaster!Da ungdomsskolen var ovre, skulle vi holde bestyrelsesmøde og på det tidspunkt vrimlede det med folk. Jeanne, Kenneth, Jens, Cille, Marc og jeg var der. Kampvognen gik og skældte ud på "Forræder Marc" (selvfølgelig noget Eve Online relateret).

Da mødet var ovre, stod den for mit vedkomne på aftensmad og derefter Star Wars rollespil i min egen kampagne. Hvem sagde hviledag ;O)

Kommentarer