Torsdag d. 08/02-2007 D&D for Dummies, Gamers og noget om at være bange for piger...

Ja jeg har jo ikke haft den helt vilde tid til at være i Nexus i den her uge, men det betyder jo ikke at der ikke sker noget :O)

Jeg har da fået 2 ting jeg lige synes jeg vil dele med andre der kunne have interesse i det. For det første har jeg fået en bog jeg synes er lidt sjov, så jeg blev nød til at eje den. Det drejer sig om en kendt serie a hjælpebøger, som I måske kender, nemlig "... for Dummies" serien. Der er så kommet en "Dungeons & Dragons for Dummies" bog og det synes jer er sjovt.

Det er en rigtig fin bog og den går seriøst til værks. Den er skrevet af Bill Slavicsek selv og jeg glæder mig egentligt til at prøve at læse den igennem.

Det er ikke sikkert den lige er beregnet til jer hardcore powergamers derude... Ja dig! Men det er måske en god måde for nye at få det ind med ske. Der er også kommet en "Dungeon Mastering for Dummies" den er jeg også spændt på :O)

Den anden spændende ting jeg ENDELIG har fået er en film der hedder "Gamers"... Yes yes tænker du så, gamle nyheder, den kender alle da! Nææ det tror jeg ikke, for det er nemlig ikke "The Gamers". Det her er en anden kærlig parodi om rollespillere og jeg glæder mig til at se den, oplægget er i hvert fald sjovt :O) Jeg vender tilbage med en fuld rapport.

I mellemtiden kan du se denne spoof der hedder "Fear of Girls" som jeg også synes er forrygende sjov :O) God fornøjelse...

FUNNY STUFF!!

P.S. Jeg har sådan et Original 1st edition D&D sæt, der står på hylden bag Dungeon Masteren i den hvide boks ;O) [skubber mine sammentapede briller på plads på næsen]

Kommentarer