Fredag den 16/02-2007 Onkel Rejsende Nørd i A New New Hope + Xbox AMOK!!

Jubiii en ekstra fridag, så er der lige tid til at få klaret en masse småting. Jeg havde en hel håndfuld ting jeg skulle have klaret rundt omkring i byen...

Først og fremmest har min Xbox 360 været en grim mursten på mit anlæg de sidste par måneder, fordi den crashede efter en opdatering og viste "The Red Ring of DOOM!!". Det betyder bare den er FUBAR og skal laves eller smadres med en økse.Microsoft har jo i alt deres visdom lavet det sådan at man kun kan få service igennem dem og ikke forretningerne der sælger deres produkter. Snedigt nok hvis det virker, men efter at have brugt 30 minutter på at stave en samtale på engelsk ved hjælp af morsealfabetet, til en dårligt engelsk talende kvinde, som kun hjernetomt kunne gentage de samme linier igen og igen og igen og fortælle mig at jeg ville modtage en mail med yderligere instruktioner, hvorefter jeg modtager NADA(!), så er jeg træt af deres "service".
Så derfor skrev jeg til deres online support og forklarede hele sagen nøje, med sagsnumre og den dårlige oplevelse med telefonsupport og det hele, hvorefter jeg så får besked om at: "på baggrund af min udlæggelse af sagen, vuderer de at det nok er bedst hvis jeg lige ringer til deres telefonsupport??!". Øøøh sagde mine to sidste hjerneceller og imploderede...
Jeg gik derfor ned i EB Games og forklarede stakkels Bjarke sagen og spurgte lidt til købeloven osv. Vi bliver enige om at jeg lige prøver telefon support igen og ellers må han klare sagen...

Nå jeg forsatte min tur rundt denne gang på diplomatisk mission for at samle op på de spørgsmål, som er blevet stillet af Færgerne og Meyer omkring den sene indkaldelse til general forsamlingen på forum. Det fik vi nogle gode snakke ud af og det skulle der ikke være nogen problemer i på søndag, så jeg håber der kommer rigtigt mange :O)

Da jeg alligevel skulle snakke med Kristian Færge og han var i A New Hopes nye lokaler, tænkte jeg at det var en god mulighed for lige at kigge derud og se hvordan de havde fået indrettet sig.Da jeg kommer derud sidder Kristian Færge mageligt og kigger på at Ida syer kostume til næste Eventyrets Port... Den gamle Hitch Hikers Guide tv-serie kværner i baggrunden (den er sgu så dejlig nostalgisk sjov) og Færge giver mig en hurtig guidet tour, efter jeg lige skal tage støvlerne af.

Han forklarer at desuden at der kommer en reception, når lokalerne er blevet indrettet ordenligt.

Jeg har fået at vide at det er strengt hemmeligt, hvad det er for et kostume de er ved at lave her, men jeg kan da afslører at det bliver sjovt og spændende at se resultatet...
Jeg kan også afslører at denne "dejlige" dragt er en vigtig del af det, som den fagre Ida her illustrerer :O)

(HA HA Jeg ved godt hvad det bliver!! Men jeg siger det ikke... NIX!)

Efter en laaang gåtur hjem, var jeg klar til Pizza og The Departed sammen med Jeanne og Claus. Det er anden gang jeg ser den og jeg synes den er intet mindre end fantastisk! Jeg vil klart anbefale alle at se den. Jeg fandt ud af her anden gang at den faktisk er en "remake" af en Hong Kong film som hedder "Mou gaan dou" aka "Infernal Affairs", som jeg også har og som også er klart anbefalelses værdig. (Der er lavet en trilogi af Infernal Affairs men jeg har kun set den første). SE DEM! NU!!

Kommentarer