Fredag den 23/02-2007 Nyheder til AT-43, Infinity og Warmachines/Hordes :O)

Endelig weekend :O) Jeg har ikke haft så meget tid til at være i klubben i denne uge, meeen det afholder jo en fra at få lidt nørdefix på nettet...

Så jeg tænkte at jeg lige ville dele et par nyheder med folket.

Først og fremmest er AT-43 regelbogen lige på trapperne og Rackham har simpelthen gjort det at de har lagt selve reglerne derfra på nettet... GRATIS!

Er du interesseret kan du hente reglerne her!

Jeg må sige det ser godt ud og jeg vil kaste mig over at læse dem i næste uge, når jeg lige har fået printet dem ud. Jeg håber det ikke er det sædvanlige Rackham "Franglish" (= fransk lorte engelsk). Det kan simpelthen ikke passe at så stort et internationalt firma ikke kan få en ordentlig oversætter til at gøre det! Nu må vi se :O)Hvad man derimod ikke kan klantre Rackham for er deres figurer og heller ikke AT-43's pre-malede. Reglerne har en del rigtigt lækre billeder af tropper vi ikke har set før, bl.a. også fra Red Blok! Som du kan se på billedet her over...Desuden er der billeder af U.N.A. tropper...
... de grumme Therians og...
... hvad der ser ud til at være deres nye Cyborg Gorilla tropper?! Eller er det måske den hemmelige 4. race, "Karmen"?! Ihvertfald er de lidt syrede.

Infinity siden er der nu kommet billeder af 4 nye figurer der er på trapperne.Her er det nok især den store Avatar til Combined Army noget der får dem der spiller den fraktion til at savle.

Privateer Press er gået fuldstændigt AMOK i den sidste tid, efter min mening... Der sprøjter billeder ud på deres side, både af de nye Pirat Mercenaries og billeder af Warlocks og andre sager fra den komme Hordes: Evolution bog...
Så alt i alt er der vist nok at se til på tabletop fronten. Det bliver dyrt...

Kommentarer