Mandag den 05/02-2007 Home Sweet... Hjem!

Aaaah så er jeg hjemme igen. Det var en god tur, men jeg har det nu godt med at være kommet hjem i "hulen" igen.

Jeg har jo normalt vagten her om mandagen, men Jonathan har taget den og så tager jeg den for ham i næste uge, når han er på ferie. (Der skal jeg forøvrigt prøve at spille Infinity for første gang, så hvis der er nogen der vil se hvad det er for noget, er de velkomne).

Nå men jeg lovede jo at vise hvad det var jeg havde med hjem fra den forbudte planet, så det vil jeg gøre her.

Først og fremmest købte jeg noget der er mere et samler objekt end noget jeg kommer til at bruge så meget. Jeg synes bare jeg burde have den stående i min samling...
Det drejer sig om den meget flotte og lækre specielle samler udgave af Dungeons & Dragons Player's Guide. Den er indbundet i lækkert sort læder og er rettet til for fejl der var i den normale 3.5 udgave. Der er også lavet en Dungeon Master's Guider + en Monster Manual. Sidstnævnte havde de også, men den måtte vente vurderede mit Visa-kort :O)

Da jeg jo er STOR fan af D6 systemet og har kørt en fast kampagne i det i 14-15 år (!!) så blev jeg glad da jeg fandt at de havde et par udvidelser til det derovre. Det er nemlig lidt vanskeligt at få heromkring...
Det blev til GM skærmen (ikke at jeg bruger sådan en normalt, men jeg synes den var fed), Adventure Locations og Adventure Creatures (dejlog samling med alt fra Dinosaure til Zombie Brude!). De havde et par stykker mere, meen det holdt budgettet ikke til så de blev sorteret fra.
Dernæst stod den på H.P. Lovecraft (Call of Cthulhu osv.) og George R.R. Martin (A Game of Thrones) ting. Jeg købte en guide til H.P. Lovecraft film + et skørt spil der hedder "Do You Worship Cthulhu?" (der kan være op til 30 spillere med!). Så købte jeg en hardcover bog af Mr. Martin, der hedder "Windhaven" + hans "nyeste" bog "The Ice Dragon" som var signeret. Sidstnævnte er en "børnebog" der foregår i samme verden som A Game of Thrones bøgerne. Hov ja og så købte jeg en skør Star Wars parodibog som hedder "Star Warped" :O)
Jeg har jo tidligere nævnt at Terry Giliam var der samtidigt med at jeg var i butikken. Det lykkedes mig derfor at lokke frisk signerede udgaver af hans nye film "Tideland" ud af en af de ansatte. Desuden købte jeg også to andre signerede bøger, nemlig "Gilliam on Gilliam" + "The Pythons autobiography by The Pythons" så det skal nok være under holdende læsning :O)

Der følger en (tragi)komisk historie med til Tideland dvd'erne... Jeg købte 2, en til mig selv og en til Jeanne. Dag jeg så kom hjem og vi ville se filmen, så viser det sig at der er en mystisk rød knap på boksene... Hmm tænker vi og trykker løs på den i håb om at den kan åbnes på en eller anden måde... Kort efter sidder vi med en skruetrækker og forsøger at lirke den op... DAMN IT!! Well jeg smutter på internettet og efter et kvarters intensiv søgning finder jeg ud af at det er en ny form for sikkerheds anordning, som vi ikke har herhjemme og at ekspedienten har GLEMT at fjerne den... AAAAAAARRGGG. Nå men måden jeg fandt ud af hvad det var på var heldigvis i en guide til hvordan man måske selv kunne fjerne den. Øv. Jeg har nu skrevet til Forbidden Planet og så må vi se.

Kommentarer