Søndag den 07/01-2007 Ungdomsskole figur maledag.

Så blev det tid til "søndagsskole" igen :O) Der var som sædvanligt rollespil og dem der ikke skulle spille det, fandt sammen ved malebordet og fandt en flok af deres malingshungrende figurer frem...Teitur blev, for en sjælden gangs skyld, lokket med og gik igang med at blande farver for at brygge sin helt egen Khador-rød... Det gik fint nok indtil han med skræk i stemmen konstaterede at han havde blandet sig frem til en form for lyserødslilla og øjeblikket droppede det, da det er rigeligt med Cilles "Pink Brigade" :O)Jeg selv kastede mig over nogle Infinity figurer. Jeg fik samlet mine Morlocks og min Interventor nr. 2. Så fik jeg startet på at male mine Hellcats og prøvede at lime de medfølgende hacker dimser på min malede Interventor... De består af nogle transperante plastic prints med "virtuelle" hacking symboler, så det ser ud som om at hackeren rent faktisk står og hacker. Det ser udemærket ud synes jeg.
Kenneth er også kommet tilbage for fuld styrke og det er super. Han gik i gang med at læse i Warmachine bøgerne og fik også malet lidt.Vi fik følgeskab af Tube og Cille også. Tube er ret hooked på at starte Infinity også, som Yu Jing ninjaerne.Mick dukkede op og havde et nyt dioramaprojekt med. Et stort kroget træ der skal ende med at have en goblin træhytte i kronen :O) Cool!Efter at have malet et stykke tid, så holdt tålmodigheden til det ikke mere, for nogle af parterne. Kenneth og Teitur, stillede op til den helt store Khador mod Khador kamp.Det var en god, men lige lovlig hurtig kamp og det endte med at Irusk pløkkede Vlad på 2 skud og så var det ovre.
Så Teitur sad som sejrsherren og Kenneth konstaterede tørt at han aldrig havde vundet over Teitur i en kamp hvor det var Khador mod Khador.

Meanwhile inde i det mørke rollespilsrum, sad Kims ustoppelige kampagne og hyggede sig med at spille.
Kim som den urokkelige kreative pille for enden af bordet...... og sætter man blitzen til, så dukker alle spillerne også ud af skyggerne :O)
Ude i fælleslokalet kom der gang i et 2 mod 2 spil Warmachine, med Cille, Tine, Facius og Kenneth.
Så der var rigeligt med figurer på bordet både af Hordes og Warmachine.

Senere på eftermiddagen indfandt en solbrændt Martin sig, sammen med Mathias og de hyggesnakkede i sofaen.

Sidst men ikke mindst kom den grumme...
... men (falskt) smilende Ninja og slog sig ned og overtog vagten :O)

Kommentarer

Thue Eriksen sagde…
Det står der da også ;O)