Søndag den 11/02-2007 Den længste dag + romantikker Marc

Som de fleste nok ved havde jeg fødselsdag i går og lad os bare sige det blev sent... Alt for sent... Så da jeg stod op efter 2½-3 timers søvn og stavrede i Nexus, så var jeg træt! MEGET træt!!

Jeg forventede det ville være lidt tilfældigt hvem og hvormange der kom eftersom det var vinterferie.

Kims gutter var der og her fortæller Mikkel ivrigt om sin karakters baggrund. Kim lytter og slutter af med at konstaterer at Mikkels ubehagelige karakters kendingsmelodi (det har alle i gruppen!) er... en kærlighedssang??! Øøh bøh stammer Mikkel og giver sig febrilsk til at gennemsøge sin mp3 afspiller efter noget mere passende ;O)
DT og Teitur er der også og aftaler hurtigt at spille Warmachine. De har en god kamp, men til sidst må The Old Witch of Khador bukke under for Cryx :O(Sejren gik derfor til Daniel Larsen...... imens tudekiksen og violinkoncerten gik til Teitur.
Så var det pludseligt som om at solen kom frem og skinnede intenst ind af vinduerne og ind af døren trådte Marc og hans søde kæreste Natascha. De satte sig ligeså sødt og delte en pizza og Marc berettede om hans lidet kendte, men stærkt romantiske side...

Det vidste sig nemlig at de havde haft 3 månedersdag om lørdagen og Marc havde disket op med alt muligt lækkert mad, biografbilletter og havde sågar ryddet op i alle hjørner af sin lejlighed :O) Det havde vist givet gode pluspoint, men IKKE carte blanche understregede Natascha! Tillykke med det.
Rasmus Budde dukkede op og så ud ligesom jeg havde det :O) Han skulle spille mod Peter Egeriis, men han dukkede ikke op. Bastarden havde også haft fødselsdag, som om det var en lovlig grund til ikke at dukke op?! Budde spillede istedet mod DL, som virkeligt var i sit es.
Daniel Thorn var forøvrigt også kommet og han ville også spille. Så det var initialernes kamp, DT vs. DL.

Til sidst kom der flere, men der var jeg så træt at jeg ikke orkede at tage flere billeder, så jeg satte mig og spillede Field Commander på PSP sammen med Michael. Man skal have lov at stene lidt ind imellem.

"Han er normal på sin helt egen måde..." - Teitur om DL ;O)

Drengen er jo genial!! Thue Eriksen... Signing out!

Kommentarer