Lørdag den 31/03-2007 En nørd blandt mennesker :O)

Åh ja, godt man kan sove længe sådan en lørdag... Jeg var til koncert med Danser med Drenge i går og jeg synes jo det er det bedste danske band vi har, uden sammenligning :O) Gode tekster, fede melodier og masser af gang i den.
Sådan er de bestemt også live. Det var en rigtigt fed koncert. Jeg synes desværre ikke lyden var helt optimal derinde, det "buldrede" lidt for meget og så mudrer musikken desværre. Men rigtig fedt, none the less!
Der er masser af dynamik mellem bandet og publikum, og de hev blandt andet en ordentlig røvfuld folk op på scenen for at synge med. Kolde fadøl, godt selskab og god musik, så sidder den lige i skabet :O) Næste koncertprojekt bliver METALLICA!!

Da koncerten var færdig var vi lige et smut på Fox og så var vi egentligt på vej hjem, da jeg blev interceptet af nogle kollegaer ude fra mit arbejde. Så det endte med at vi gik på Gadespejlet, da Fox og Murphy's var for overfyldt. Til sidst endte vi så nede i Kongres Centeret sammen med West Side Story crewet, hvor de sad og hyggede sig. Jeg har en kollega der har en ledende rolle og det viste sig at jeg kendte flere, bl.a. 2 af pigerne der har gået i ungdomsklub. Hyggeligt, hyggeligt.Nå men så stenede jeg lidt om eftermiddagen og valgte så at cykle en tur ud til mine gamle på mine nye, røvfede cykel (MBK Blackline). Dejligt. Nå men det kunne jo ikke gå at jeg ikke nørdede lidt, når jeg nu sådan havde været ude blandt mennesker. Derfor hentede jeg lige AT-43 regelbogen og en "udstyrsboks", der endelig er kommet, hos Kim og Pia.
Det er en fin softcover bog (troede egentlig den var hardcover), der i kvalitet minder meget om Rackhams Cry Havoc "blade".
Det betyder at layoutet er rigtigt lækkert og også ret stemningsfuldt.
Jeg glæder mig faktisk til at læse de fulde regler for at se om det har det potentiale som jeg håber på. Det må jo komme an på en prøve.

Nå ja så sluttede jeg lige af med at få gæster til at se "The Departed". Den er også genial 3. gang man ser den :O)

Kommentarer