Søndag den 25/03-2007 BACK IN BUSINESS!!

YES SIR! Så er telefonen tilbage fra rep og bloggen er på banen igen :O)

Der er jo gået lidt tid siden sidst og det vil jeg da lige hurtigt opsumere lidt på. Jeg ligger stadig på første pladsen på Warmachine/Hordes ranglisten, meeeen David Sander og Kasper Hansen ånder mig kraftigt i nakken, og sidst jeg spillede mod Kasper fik mine Circle da også tæv af hans Menoth (det var heldigvis inden han kunne udfordre mig!).Vi har opklaret og ordnet figurtyverierne på den bedst mulige måde og alle der har mistet noget har fået det erstattet. Meyer som blev hårdest ramt, sorterer her i figurerne der kom tilbage. Bestyrelsen har desuden i samråd med de ramte, besluttet at give det skyldige medlem en chance mere og han er stadig velkommen i foreningen og har lært af sit fejltrin!

Tja hvad mere, vi havde en forrygende Infinity/Manga aften med masser af spillen, alen og film. Jeg fik blandt andet lammetævet Mortens primitive Ariadna folk med mine Nomads :O)Alt det Manga affødte jo selvfølgeligt at jeg lige måtte bestille Ghost in the Shell: Stand Alone Complex sæson 1 OG Naruto... Stand Alone Complex er fedt og holder stilen fra Ghost in the Shell filmen. Naruto er meget sjovt og lidt i den skøre ende :O)Så har vi fået et nyt medlem, nemlig David "Pinhead" Nielsen, som allerede kommer en del og både spiller rollespil, maler og spiller Warmachine og nok også snart Infinity. Han er pisse flink og hyggelig, så velkommen til!

Nå men det er jo så også søndag og derfor ungdomsskole dag og den første dag, hvor jeg igen kan tage billeder. Så det gjorde jeg selvfølgelig i hobetal! Det startede ikke så godt for jeg havde husket sommertid om aftenen, MEN ikke husket at stille mit vækkeur, så jeg fik et shock da jeg tjekkede mails om morgenen og computeren hårdnakket påstod at klokken var 11.15!! Aarggh jeg var så lige ved at smide min telefon på gulvet da jeg pludseligt havde travlt og brug for en tidsmaskine, for ungdomsskolen starter jo kl. 11:00...

Heldigvis var Kim og hans crew der og havde åbnet :O)De spillede jo selvfølgelig rollespil og da jeg kom ind og tog billeder var de igang med en slags eksamen!! Hvad han ikke trækker dem igennem ham Kim :O)Kenneth og Teitur spillede som vanligt Warmachine og Kenneth havde lavet terræn hjemmefra og var straks igang med at finde på scenarie muligheder. I hvert fald står man rigtig godt i dækning deroppe, perfekt for Widowmakers!Nikolaj og jeg spillede Space Hulk med Morten, og der fik Nikolajs Genestealers tæsk. Han krævede en rematch på en anden bane. Det fik han så mod Morten og David, som overtog for mig for han ville gerne lærer det. Det kom han så til på den hårde måde!! Det gik fint i starten, men så oversvømmede Nikolaj deres flugtvej med EKSTREME mænger Stealers og så fladt de gæve Terminators en efter en! SPLAT og Nikolai smilede overlegent, de kunne ikke engang klare ham 2 mod 1... Er han måske i virkeligheden et taktisk geni?!
Tine var der også og samlede glædestrålende sine nye og seje Legion Warmongers. Fede figurer og de virker lidt ligesom Doomreavers :O)Senere på dagen kom Kasper Hansen, han havde været ude at hjælpe med Junior Live. Han havde taget tvillingerne Anne og Heidi sammen med Heidis kæreste Henrik. De skulle alle lige se Nexus og lære at spille Warmachine. Velkommen til jer også og ros til Kasper for at tage godt imod alle de nye!!

Well så var ungdomsskolen ved at være færdig og jeg skulle hjem og forberede mig til Star Wars og vores test af Primetime Adventures reglerne som vi skal afprøve de næste 5-6 spille gange, men det kan du læse om senere.

Inden jeg gik fik jeg lige billeder af Jonathans gruppe, som var klar til at spille rollespil.
Tja og så lige til sidst... Hvad gør den grumme, langskæggede mand der lige har fået tæsk i Space Hulk? Han spiller selvfølgelig Game of Life, for der er ingen onde monstre der kan komme efter ham. Godt initiativ af John at få nogle traditionelle spil på bordet, det sker jo ikke så tit nu hvor Jeanne ikke længere har vagter...

Det var det for denne gang! Peace out :O)

Husk du kan kommenterer bloggen og indholdet på Nexus' forum!

Kommentarer