Lørdag den 14/04-2007 Lidt afslappende nørderi i naturen...

Lørdag og weekend, ikke dårligt. Jeg startede dagen med at opdaterer bloggen her og sad så og tænkte om jeg ikke skulle vove mig ud i solskinnet... Jeg har længe gerne villet i gang med at motionere lidt og er igen begyndt at cykle til og fra arbejde. Så lidt bliver det da til.

Så ved 15 tiden sad jeg på cyklen på ved ud til Herning Centeret for jeg skulle lige hente et par småting inden jeg begav mig afsted. Her stødte jeg ind i David "Pinhead", som lige var ud at proviantere Sun Jolly med kæresten. Efter lidt snakken om Infinity og AT-43, så begav jeg mig videre.

Planen var at cykle ud til Sunds Sø og spise lidt mad og læse lidt.

Som sagt så gjort, jeg parkerede ved sejlklubben, hvor jeg engang selv har sejlet urimeligt meget i optimist jolle.
Frem med maden og Terry Pratchett's The Color of Magic. Aaaah ikke dårligt :O)

Så det blev, alt i alt, til 22 km cykling i godt vejr i dag, det er vel okay?

Kommentarer