Mandag den 09/04-2007 A Champion Falls!!

Så var tiden kommet endnu engang til at David skulle forsøge at vriste min title som rangliste 1'er fra mig. Vi mødtes i Nexus og havde aftalt at spille 750 point.David var klar med sine klamme trolde og Hoarluk, så vi slog et scenarie... Det blev: Assassination. Den synes jeg altid jeg slår når jeg skal slå scenarie :O) Jeg havde taget bl.a. Vlad og 2x Devastators + Behemothen med. Det så alle rede fra starten ret sort ud for mig, for David er jo regerende klubmester OG han havde en Fellcaller med!! Jeg valgte på trods af det at tage kampen op. Og sikke en kamp det blev! Der var mange hårde kampe og mange døde i hver lejr, og vi battlede på livet løs, dog uden at hverken Hoarluk eller Vlad døde...Det endte med at tiden løb ud og vi måtte tælle Victory Points op! Det gjorde vi så... Det blev 10 point til David og 9 point til mig (dumme dyre khador jacks koster 4 VP og ikke 3 VP som de fleste andre). Så jeg måtte bide i græsset og afgive pladsen til David. Tillykke med en velfortjent sejr!

Jeg udfordrede selvfølgelig David til på næste mandag. Han siger han trækker sig tilbage efter den kamp?! Hvad er nu det for noget? Hvis jeg taber igen ligger jeg mig ned i bunden af listen og kæmper mig hele vejen op igen :O)

Well, Kenneth og David spillede også Warmachine. David mener han ligger fint nede i bunden af listen...
... så hvor vidt det endte med at være en udfordring fandt jeg aldrig rigtigt ud af...

Kommentarer