Tirsdag den 03/04-2007 Rangliste kamp om 1. pladsen! Thue vs. Kasper og fornemt besøg.

Tirsdag og påskeferie for mit vedkomne. Jeg havde aftalt at spille rangliste kamp mod Kasper "Potte", for han har kæmpet sig om af listen og stod endelig i en position til at nå mig :O)
Vi havde aftalt 750pt, så jeg tog chancen og smed min Karchev's Train of Doom på banen. Det er en super heavy hær, krydret med... Ja du gætter det aldrig så jeg skriver det bare! Doomreavers :O)
Kasper blev imellem tiden lidt forsinket, så jeg kiggede med på Johnny, David, David og Kenneth der spillede Age of Mythology. De havde valgt at spille med at man kunne angribe alle spillere, ikke kun dem der sidder ved siden af af en, som reglerne foreskriver... Meeen det gør de vist ikke igen, for det blev for vildt.

Så kom Tine og så skulle jeg lige sætte hende ind i min Star Wars kampagne, hvor hun jo skal være med som gæstespiller lige om snart. Jeg fortalte hende om de andre karakterer og om den karakter hun skal spille og så kastede vi os over at kigge lidt på Primetime Adventures, som vi jo playtester de næste 5-6 spillegange. Tine var lidt overrumplet over at kampagnen var 15 år gammel og at nogen af spillerne har været med i 13 år og endda med den samme karakter. Hun var også noget benovet over seriøsitetsgraden og var helt nervøs for at komme med. Rolig nu Tine, det er meningen vi skal fortælle nogle gode historier og have det sjovt :O)
Åh ja og så havde vi fint besøg af Bjarne Sommerhat, som jo i dn grad er en langskægget 40K spiller og han var i gang med at tæve stakkels Jonathan Lenz. Damn, man kan godt se han har spillet en del turneringer, for det går satme stærkt når han flytter og ruller terninger. "Jah, for lang tid kan det lige tage at slå nogle terninger?!" var hans kommentar til det.
Nu var Kasper så imellemtiden kommet til at sidde og vente på Tine og jeg. Han brugte tiden til at kigge på billeder fra "Krigslive", som han netop var hjemvendt fra og syntes havde været super fedt.
Vi kom i gang og fik spillet en fed kamp, Karchev mod Harbinger. Jeg fik tromlet frem, Harbinger fik poppet sit fedt, mine Doomreavers vendte ryggen til hende ude på flanken og lokkede nogle Knights med sig, der dræbte halvdelen af dem. To Berserkers røg på Avataren, men jeg slog MEGA dårligt, så den var med endnu.

Det hele endte med at jeg Bulldozede en åben passage med Devestatoren og charge Harbinger med en Kodiak. Splat og Khador vandt :O) Meeen havde jeg ikke vundet ved det snedige træk, tror jeg godt kampen kunne have vendt...
Så Kasper bliver spændt på det næste Wrack!
... og jeg får lov at blive på 1. pladsen lidt endnu! Men David har prompte udfordret mig igen.

Så sad vi og stenede i sofaen og snakkede dejlig sort Nexus snak, som pludseligt handlede om Cilles fuldstændigt forrykte bøjning af ord i det danske sprog??!

FY SKAM SIG!!

Kommentarer