Mandag den 16/04-2007 Tilbage på toppen!

Så er den store dag oprundet! Jeg har proklameret at hvis jeg taber min kamp mod David Sander denne gang, så rykker jeg mig selv ned i bunden af ranglisten og kæmper mig op igen :O)

Der er jo nemlig sådan at David vandt sidst vi spillede og vippede mig ned fra toppen, hvor jeg ellers har siddet godt og koldt i lang tid.
Vi havde aftalt 750pt og skulle igen slå et scenarie. Det blev denne gang "Headhunt", og det plejer at blive super spændende og dynamisk når man spiller det!

Denne gang blev ingen undtagelse, kampen bølgede frem og tilbage. Vi fik begge en af hinandens battleplans til at ligge og flyde. Til aller sidst på falderebet lykkedes det mig dog at få samlet min egen op og Sorscha fik samlet Davids op og Wind Rushede ned over banen og slap ud. Puha! Tak for kampen David :O)
Vi havde desuden besøg af Mahias og Kern igen, også spillede Warmachine og nåede lidt længere med reglerne.

Desuden var der en del gang i malebordet. Jens og Meyer er "on a roll" med deres terræn lavning, så det er bare super!

Kommentarer