Torsdag den 03/05-2007 Nexus eventyrere på kro :O)

Ja så startede vi jo så, hvad jeg bestemt håber bliver en fast tradition, nemlig at en masse Nexus folk (på 18 år+) tager på Fox and Hounds og får et par gode krus øl og udveklser historier :O)

Jeg var selv inde og se West Side Story, så jeg kunne først være der kl. 22, men fremover regner jeg med at det skal hedde fra kl. 20 og en 2-3 timer frem. Denne torsdag var jo lidt speciel da det var torsdag inden kristi flyvefart + at der var Open By Night, så der var et hav af mennesker.
Vi fik dog tilkæmpet os et bord og der kom lidt flere folk til, så mine kollegaer fra arbejde blev stille og roligt skiftet ud med gutter og gutinder fra Nexus. Dog blev Jakob, en af pædagogerne derudefra, der og det skulle vise sig at blive hyle skægt!!

Desuden kom Helle Hobbit, så vi var alt i alt: Jeanne, Helle, Thue, Kenneth, Jonathan, Meyer, Morten og Claus. Kim og Peter var der 2 nanosekunder og så var de af mystiske årsager forsvundet igen??! Vi havde ellers efterhånden masser af plads...

Jeg håber at torsdag den 5. juni, bliver endnu hyggeligere! Cheers Mates :O)

OG TIL FOX... HVORDAN #¤%&! KAN MAN HAVE EN "SCOTTISH PUB" UDEN SKOTSKE ØL?? NÆSTE GANG GIVER KENNETH OG JEG JER EN "SKULLSPLITTER", HVIS I IKKE HAR ÈN!! :O)

Kommentarer